Излизането на новия iPhone 3G S ще зарадва и феновете на класическите „Doom" серии, тъй като новите устройства ще включват и версия на играта, специално разработена за модерния мобилен телефон на Apple.
Тази седмица на пазара (в САЩ) официално ще се появи новият iPhone 3G S на Apple, а заедно с него ще дебютира и нова мобилна версия на култовата игра Doom.
Като използва акселерометърa и сензорния екран на iPhone, "Doom Resurrection" предоставя на играчите осем нива на изпълнен с кървища хаос за пълни пет часа геймплей, което е дори повече, отколкото може да издържи батерията на iPhone. Част от звуковете на играта са като оригинални, но самата игра сама по себе си е ново изживяване: Космически войник трябва да предпазва Земята от нападението на демони и таласъми, които някакси са открили начин да минат през портала на Марс.
„Doom Resurrection" ще се възползва в пълна степен от най-новите графични способности на последните поколения устройства iPhone и iPod Touch и ще може да върви с впечатляващите 30 кадъра в секунда на най-новия iPod Touch (при половината от това на първото поколение от моделите на iPhone).
В интервю за изданието Macworld, съоснователят и главен технолог на разработчика на играта id Software Джон Кармак изразява големите си надежди за бъдещето на id версията с iPhone, като споменава и планове за пускане на преправка на оригиналния „Doom", както и на "Quake" и "Quake 3".
Тази седмица на пазара (в САЩ) официално ще се появи новият iPhone 3G S на Apple, а заедно с него ще дебютира и нова мобилна версия на култовата игра Doom.
Като използва акселерометърa и сензорния екран на iPhone, "Doom Resurrection" предоставя на играчите осем нива на изпълнен с кървища хаос за пълни пет часа геймплей, което е дори повече, отколкото може да издържи батерията на iPhone. Част от звуковете на играта са като оригинални, но самата игра сама по себе си е ново изживяване: Космически войник трябва да предпазва Земята от нападението на демони и таласъми, които някакси са открили начин да минат през портала на Марс.
„Doom Resurrection" ще се възползва в пълна степен от най-новите графични способности на последните поколения устройства iPhone и iPod Touch и ще може да върви с впечатляващите 30 кадъра в секунда на най-новия iPod Touch (при половината от това на първото поколение от моделите на iPhone).
В интервю за изданието Macworld, съоснователят и главен технолог на разработчика на играта id Software Джон Кармак изразява големите си надежди за бъдещето на id версията с iPhone, като споменава и планове за пускане на преправка на оригиналния „Doom", както и на "Quake" и "Quake 3".
Източник: pcworld.bg