От х:

Днес в x:

МВР: загиналият моторист карал с несъобразена скорост, ударил се в мантинела и Голф

Изображение 1 от 2

    33-годишният моторист, който загина след катастрофата до жп гарата в Хасково, е шофирал с несъобразена скорост. Инцидентът стана в ранния следобед на 22 март. Тогава Жеко Ц. се движел с мотоциклета си Ямаха в лявата лента по булевард "Съединение" в посока изхода на града. Ударил се е в разделителната мантинела, след което е застигнал и се е ударил в лек автомобил Фолксваген Голф с водач 47-годишен мъж, който изпреварвал друг автомобил.

    От удара, мотоциклетистът е паднал на платното по посока на движението си. Пострадалият беше откаран в МБАЛ Хасково, където е около 16,30 часа в петък е починал.

    По случая е заведено досъдебно производство.

    Haskovo.net

    Източник: Haskovo.NET

    Facebook коментари

    Коментари в сайта (41)

    • 1
      Ха
      хасан
      26 -19
      10:52, 25 мар 2019
      Като няма контрол
    • 2
      До
      До Хасан
      66 -12
      11:14, 25 мар 2019
      Контрола трябва да ти е в главата .Ти какво искаш до всеки мотори сте и шофьор да сложат по един полицай да ги варди ли.Кой та знае какъв хърллив даалия си и как си взел книжка въобще ако имаш ама и ти да изразиш мнение.
    • 3
      Бо
      Бони
      57 -23
      11:20, 25 мар 2019
      Шьофьорите трябва да пазят мотористите,дори те да сесе движат с 200км/ч.да да не предприемат движения на дясно правейки им място,щото друг мотор е тръгнал да го изпреварва от дясно,състезавайки се с авера си.да неа гледат в огледалото а да се вслушват.щото гледаш-няма никой,тръгваш..... и те долитат с 200.и после колата била отпред.ако карат с 50км/ч няма да се случи.
      • 00
        001
        30 -2
        13:16, 25 мар 2019
        Бони не си права!!!Точно в огледалата трябва да гледат а този който се движи със скоростта на светлината да си се пази иначе жалко за него!!!!
    • 4
      Ма
      малоумници
      22 -72
      11:43, 25 мар 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • Въ
        ВЪЗМУТЕН
        19 -43
        12:04, 25 мар 2019
        Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара, натиснете тук
      • Ти
        ти си *********
        98 -2
        12:07, 25 мар 2019
        Истината е, че моториста е карал с несъобръзена скорост. Така, че голфаджията като е тръгнал да изпреварва мотора може да е бил далече ама със 100 и кусур километра го е застигнал и ...после колите ви били виновни. Пази се сам за да те пази и господ. Не може да искате да карате като бесни и другите участници в движението да са ви виновни. Колко пъти се е случвало полицай кто им махне със стоп палката да дават газ и да изчезват, а номерата им нарочно са изкривени так, че да не се вижат. Така, че вина шофьора на Голфа няма, вината си е на тоя дето си е сложил главата в торбата и кара като бесен.
        Язък си за момчето и да почива в мир.
      • ..
        ....
        57 -3
        12:46, 25 мар 2019
        Ако беше карал нормално,днес нямаше да му е погребението. ...никой не му е виновен!Аз карам скутер и ми се случва да ме засичат,но затова са много случаи!Когато караш с 160 км/ч обикновено ги засичат само по веднъж!
      • Zo
        zoro
        23 -2
        13:13, 25 мар 2019
        100 км/ч е 28 м/с за да реагираш в тази ситуация отнема 1 секунда а за спиране с тази скорост поне още 2 секунди, а този надлез е много неприятен, защото изкачвайки се нямаш видимост. По снимките, които виждам, моториста е видял колата навлизаща в неговото платно, когато е бил на не повече от 50-60 метра от нея и е нямал почти никакъв шанс да спре мотора с тази скорост. От снимките не става ясно преди удара как се е движил мотора, и дали е имало контакт с мантинелата.
      • 22
        222
        57 -2
        13:35, 25 мар 2019
        Май малоумния си ти!!!!Щом кара с три-пъти над разрешената а града скорост за засичане не може и дума да става!!!!Никой не е длъжен да гадае дали изневиделица ще долети някой състезател!!!Ако караше с 50 а ме със 150 това нямаше да се случи!!!Ако засекат с 50 виновен е другия ама със 150 сам си е виновен!!!!!
      • Da
        dasdasd
        9 -22
        13:49, 25 мар 2019
        Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара, натиснете тук
      • Ан
        Анук
        4 -13
        18:06, 25 мар 2019
        Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара, натиснете тук
    • 5
      83
      837910321
      13 -24
      11:45, 25 мар 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
    • 6
      Ке
      Кенанския Маймун
      26 -5
      11:54, 25 мар 2019
      И аз разправям на колегите в Зоопарка
      "Учете Физика" .... обаче козлите пак си чукат главите като идиоти и сетне сричат в час :))
      • Ма
        Маймуне
        29 -2
        12:32, 25 мар 2019
        Физиката си е физика но в основата на чукането на глави е гъзарията тежкарлъка и измамно то чувство че са не досегаеми. Трябвало да пазим мотористите. .Ами откъде човек са знае какво му е намерението в празната глава на повечето от тях че да реагираш правилно и то при скорост от 100 и кусур километра .нагоре.Или трябва да спрат всички та да могат те да предават още по големи чалъми.
      • Jo
        John
        25 0
        12:46, 25 мар 2019
        физика му е майката, а математика му е бащата, ако е пърдял със 150км/ч, това са 42 метра в секунда, там е спускане, на снимката се виждат 6 стълба, т.е. 6 * 30 = 180 метра, или 3 секунди и половина за реакция
    • 7
      !!
      !!!!
      15 -25
      12:19, 25 мар 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
    • 8
      Ве
      Велик моторист
      18 -4
      12:57, 25 мар 2019
      Успешно откриха сезона още в първия ден....!Това поне като си правите съборите не говорите ли за тези работи?И някой от донорите знае ли какви са ограниченията за моторите,които карате по магистралите? Защото не е 140....да ви подскажа
    • 9
      12
      123
      20 -15
      13:12, 25 мар 2019
      Версията пусната в публичното пространство е напълно абсурда от чисто физическа и практическа гледна точка. Няма как с тези стойности и действия и от двете страни крайният резултат да е такъв. НЕ познавам нито единия нито другия участник в ПТП-то , но позициите на превозните средства, следите по тях, кървавите следи и позицията на тялото на момчето не отговарят на тезата.
      Най-вероятно и единият и другият участник имат вина и според мен от чисто научна гледна точка голфа е предприел изпреварване при неподходящи условия без обърне внимание на движението в другото пътно платно най-вероятно разсейван от нещо ( разговор по телефона или спътника, настройка на радиото или нещо подобно) , в този момент мотора вече почти се е изравнил с голфа карайки с несъобразена с пътният участък и натовареността на движението скорост, което замъглява преценката за разстоянието. Така голфа е ударил със заден ляв калник мотора поради невъзможност да се изтегли, моториста губи контрол над мотора който най вероятно е карал с не закопчана каска за да му изхвърчи от главата ... резултата го знаем....
      Но няма как еднозначно вината да се прехвърли само на един от участниците....
      Мотористът няма как повече да бъде наказан за ПТП-то но в следствие на това може да се наложат правила за останалите мотористи относно каски и скорост , а на шофьора на голфа да му се отнеме книжката за 6-12 месеца за причинено ПТП по невнимание (в следствие настъпила смърт ).
      И ще започнат и едните и другите да внимават в движението, защото както автомобилните шофьори, така и мотористите , а и пешеходците (защото и те са изключително НЕ внимателни при пресичане) имат отговорност към всички участници в движението и трябва взаимно да се пазим!
    • 10
      Ке
      Кечо
      40 -1
      13:16, 25 мар 2019
      Имам два мотора, Симсон и Хонда. Отказах се да ги карам заради децата ми. Не искам да ходят по къщите да молят за комат хляб. Отвреме на време ги припалвам за кеф и до там. Карам си колата, на 4 колелета е по-сигурно. Донор не ми се става.
    • 11
      55
      555
      23 -4
      13:26, 25 мар 2019
      Няма как да говорим еднозначно за мотористите (не карам мотор) че не спазвали това , не спазвали онова , карали бързо и безрасъдно, били тежкари, имали се за безсмъртни.....
      Автомобилните шофьори не сме по-добри..... искате да ми кажете , че няма гъзарчета вчера взели книжка които карат с по 200 км в час коли по 200-300 коня или пък такива които не знаят правилника за движение и се включват в движението както и откъдето искат, разни тунигновани коли които редовно си правят гонки по Раковска (примерно) и минат и на червени светофари или пък си паркират по средата на улицата не са опасни и не са предпоставки за ПТП ли ???
      Няма как да нападаме хората, когато самите ние не сме перфектни..... едните си мислят че са безсмъртни , другите си мислят че аварийките ги правят богове и им дават безгранични права...
      Бъдете съпричастни с болката на хората защото утре може да е някой от нас (като се ударим кола в кола кой моторист ни е виновен) , не се чудете само как да клеветите хората.
    • 12
      Аз
      Аз
      15 -13
      13:32, 25 мар 2019
      Ясно се вижда следата по бронята, от предпазните тапи на мотора..
      Мотора е бил прав по време на удара в автомобила. След удар в мантинелата и бордюра няма как да се одари прав в бронята. Цялата версия е пунтамара господин Цанков.
    • 13
      Въ
      Въпрос Единствен
      33 -6
      13:34, 25 мар 2019
      Единственият въпрос:
      Какво щеше да стане или нямаше да стане, ако мотоциклетистът спазваше задължителните за всички участници в движението ограничения на скористта. Всички, подкрепящи моториста: Мрънкайте! Същите идиоти сте явно! Ако сте в леката кола, ще говорите обратното!
      • Аа
        ааа
        12 -15
        13:49, 25 мар 2019
        Абе то и ако тоя с голфа ако не се правил на гледай си работата аз командвам движението и си е карал в платното , а не е изпреварвал по хавата си нямаше да стане беля ама .... И двама са се взели на сериозно така че виновни няма и двамата са в кюпа
        Няма какво да се защитава нито единия нито другия.... ако единият бил това пък другия онова ... и двамата нищо не са спазвали
        И държа да отбележа че не съм моторист и не ги и познавам тия ама каквито мотористите такива и автошофьорите
      • Въ
        Въпрос Единствен
        1 0
        10:03, 28 мар 2019
        В отговор на колегата:
        Да, познавам много мотористи, каращи прилични мотори. Само че има една подробност. Всички карат в града с 50-60, а по магистралите със 110. Принцип им е! И заради този принцип за 11 години няма нито един претрепан, всички се прибират при семействата си.
        Не нападам и не оправдавам никого, защото на пътя всеки е отговорен за себе си и останалите. Освен това всеки от нас е потенциален убиец. Затова спазвайте ги ограниченията, не се правете на безсмъртни, яжте си яденето, пийте си пиенето и си носете новите дрехи.
        Дано по-рядко се случват такива трагедии! Лека му пръст на момчето и съболезнования за семейството!
    • 14
      Аз
      аз
      14 -13
      13:37, 25 мар 2019
      Много хора нападате мотористите, без да се замислите, че познавате поне по един-двама именно такива.
      Я си помислете ако този човек беше вашият син, баща, брат, съпруг... дали нямаше да обърнете тезата и да нападате именно автомобилният шофьор който сега така защитавате... или щяхте да кажете " Абе тоя нашия е голям гъзар летял по пътя и се утрепал, еми голяма работа да се трепе " или щяхте да кажете "Ей тоя с колата е карал по хавата си и е убил нашето момче "
      Бъдете по обективни!
      • Ти
        Ти
        32 -5
        14:24, 25 мар 2019
        Ало. ..обективния. ..С 50 няма да застигнеш друга кола,че да се блъснеш в нея и да се утрепеш!
      • Аз
        Аз Ти все тая
        4 -9
        14:59, 25 мар 2019
        Абе да ви имам в примерните шофьори, едва ли не ще... Виж коментара
      • Пе
        Пепо
        4 -11
        15:04, 25 мар 2019
        Алооо "Ти" и всички други отворковци каращи с 50 к... Виж коментара
    • 15
      Ne
      nelicha
      25 -2
      14:39, 25 мар 2019
      Точно на това място срещу гарата полицаите често застават там с радар. Когато са там ,всички карат с 50 км , когато ги няма всеки си кара както си иска . Решението на проблема е много прост , да се сложат стационарни радарни камери снабдени и със светкавици за нощно снимане .На всички очастаци ,които предразполагат към превишаване на скороста .Само така могат да бъдат спасени много човешки животи .
    • 16
      De
      Deniss
      25 -1
      15:05, 25 мар 2019
      А бе, момче... Имал е и жена и дете човека... До другите мотористи: Адреналина скача, обаче майка ви, баща ви, детето... носете техни снимки, залепете ги на скоростния показател и тогава вече си бръмчете!
      • Co
        Connect
        0 0
        18:46, 26 мар 2019
        Имаше си снимка на детето на таблото...
        Бог да го прости!
    • 17
      Pp
      ppp
      28 0
      15:09, 25 мар 2019
      Съболезнования на близките на Жеко. Жалко е, че трябва да пиша това, но истината е, че като видиш някой в огледалото на 200 метра не би трябвало да очакваш след 2 секунди да е в багажника ти, особено в града. Има още нещо което е факт от закона за движение по пътищата и правилника за прилагането му, а именно не спазва дистанция и това важи са всички които удрят друго МПС отзад. За съжалиние е вярно, че в Хасково всички караме като откачени.
      Лека му пръст и да почива в мир.
    • 18
      Ек
      Експерт
      27 -2
      20:53, 25 мар 2019
      Начетох се на какви ли не глупости в горепосочените коментари. Едни плещят откровени , неграмотно написани, тъпотии, а други се опитват да леят акъл, но в очите на експертите изглеждат посредствени и жалки ! Ще ви кажа едно - в това птп всички са жертви ! Починалото момче е ясно на всички защо е жертва, както и неговите близки ! Жертва е и водача на "Голфа", защото никой седящ зад волана не иска някой да му се забие в задницата, след което да почине. Дори водача на автомобила да не е нарушил разпоредба на ЗДвП, едва ли му е леко, знаейки, че е участвал в птп, при което е починал млад мъж с жена и дете ! Едва ли е леко и на близките му ! Истината е една- за да има наказателна отговорност при птп причинено по непредпазливост, трябва да е нарушена разпоредба на ЗДвП и тя да е в пряка причинно-следствена връзка с реализираното произшествие. В случая единствената нарушена разпоредба от водача е тази за ограничението на скоростта в населени места - "До 50км/час". Именно това е пряката причина за настъпилото птп. Водачът на автомобила, когато е предприел маневрата, дори да е погледнал в огледала си за миг, зад него не е имало мотоциклет. В момента, в който се изнася или се е изнесъл в лявата лента, за секунда го застига изключително бързо движещият се мотоциклет. Водача на автомобила няма как да отреагира, за да предотврати птп-то, при което мотоциклетиста се блъска в задницата му светкавично. Той не е нарушил разпоредба на ЗДвП, понеже в момента, в който е предприел маневрата, мотоциклета не му е бил в зоната на обратна видимост. Нека не забравяме, че птп-то е станало в началото на спускането и хребета, откъдето е идвал мотоциклета значително е ограничил видимостта, както за водача на автомобила, така и за този на мотоциклета. И стигаме отново до скоростта, която според мен ще варира между 120км/час и 150км/час, в момента, в който на върха не хребета на надлеза, мотоциклетиста е видял за първи път автомобила пред себе си и около 100 км/час в момента на удара. При тези две скорости мотоциклетиста е нямало как да избегне сблъсъка. Това е пряката причина за произшествието. При скорост от около 90-100 км/час в момента, в който мотоциклетиста е видял автомобила, може би е имало възможност да бъде избегнато птп-то, но уви. За философите, които казват, че при удар в мантинелата, мотоциклетиста е щял да изхвърчи в платното за насрещно движение, ще им кажа, че това не е така ! Ако е имало първоначален удар на мотоциклета в мантинелата, то той е страничен и приплъзгващ в нея по посоката му на движение, а не челен, който да те преметне през двете мантинели в платното за насрещно движение. Възможно е след удара в мантинелата водача да е изхвърчал от мотоциклета и да се е търкалял в лявата лента покрай автомобила, а мотоциклета му да е продъжил движението си и да се е ударил в задницата на автомобила... В заключение ще ви кажа, че тук няма виновни и невинни. И двамата участници са жертви в това птп. Карайте разумно, хора, без значение, дали сте на две или четири гуми ! Ако не мислите за вас самите, мислете за близките си и за останалите невинни участници в движението, включително и за пешеходците ! Лека му пръст на момчето !
      • Аз
        Аз
        1 -4
        01:11, 26 мар 2019
        Много ги разбираш
        Голям експерт си.
      • Co
        Connect
        2 0
        18:51, 26 мар 2019
        Прав си!
        За съжаление станалото е станало. Загубихме един близък, познат, приятел. Почивай в мир, Жеко! Съболезнования на семейството му!
    • 19
      Ro
      Rosen
      1 -3
      21:35, 25 мар 2019
      Смело сърце
      Бог за го прости
      • Ке
        Кенанския Маймун
        6 -1
        22:51, 25 мар 2019
        Смело сърце си ако отидеш и утрепеш някоя чорбаджия или бей
        ....
        Не бъркай тъпотията със смелостта :)))
    • 20
      Ди
      Дидсан
      4 -2
      23:48, 25 мар 2019
      Бог да го прости!Господ ще го съди,тук животът е временен нека просто ако е кръстен близките се помолят за него и направят панахида за да намалят греховете му!
    • 21
      Ха
      Хасково
      0 0
      21:56, 31 мар 2019
      Тои си беше див от дете !
      Но беше много добър найстина много добър ! Не го плюйте не го познавахте ! И не злобейте след като човека вече не е на този свят Оставете го да почива в мир ! Много грозна стана нашата земя дори и когато човек си замине за онзи свят вие не спирате да плюете ! От къде толкова злоба насъбрана Нямате ли други занимания !
    • 22
      Ха
      Хасково
      0 0
      22:01, 31 мар 2019
      Съболезнования на Семейството !
      Бъдете силни знам че на думи е лесно но Малките същества създадени от нас Трябва да има кой да ги бута напред ! Понякога човек трябва да избира между страста и малките неща на живота ! Жив пример децата ни ! Нека те нас да изпращат когато му доиде времето ! Твърде рано си замина Жеко!!!

    Случаен виц

    Последни новини