От х:

Днес в x:

Протестите “срещу всичко” вкарват властта в цайтнот

Различните и често пъти противоречащи си искания на протестите изглежда водят многолюдните шествия в задънена улица. Не закъсня и обичайното за нашите географски ширини разцепление сред протестиращите – едните искат да спазват закона и уточнените предварително маршрути, други настояват да се блокират пътища и магистрали.

Все пак има нещо общо за всички, излезли на протести. Това е яростта заради наложения ни унизителен живот. Монополи, картели и корупция вдигат цените на горива, транспорт, хранителни стоки, а мизерните доходи стигат единствено за оцеляване, а често не стигат и за това.

Нормално е когато има събрани няколко хиляди души, сред тях да има високи и ниски, руси и чернокоси, криминали и почтени граждани, платени и искрени. Нормално е и опозиционните партии да се прикрепват към протестите, ако не и да ги оглавяват или поне насочват. Нормално е при липса на опитен партиен организатор да има и разнопосочни искания. За тези няколко хиляди души на протеста има поне няколко хиляди основания за недоволство. От раздутите цени и мизерните доходи, през здравеопазването, образованието, неадекватната администрация, разбитите пътища, каквото се сетите. Където и да се обърне човек, вижда повод да ругае държавата. Но в крайна сметка обобщеното искане на протеста е – Не искаме да живеем повече така. Затова “Оставка!”.

Извън емоциите на бунта обаче следва същественият въпрос: А след оставката?

Този филм вече сме го гледали – БСП и ДПС, целувки на Орлов мост, мащабни грабежи.

Другият сценарий е отново ГЕРБ, може би с нов партньор. И тогава какво ще се промени?

Това напомня стария виц за първите свободни избори в света – Господ създал Адам, после от реброто му Ева и му казал: Хайде сега избери си жена.

А искането за президентска република, което освен че не може да стане от днес за утре, защото минава през Велико народно събрание, на практика ще доведе БСП на власт не по демократичния начин – чрез избори, а през задния вход. Техният премиер Пламен Орешарски и без това опозна всички задни входове в държавата по време на печалния си недовършен мандат.

Някои от протестиращите заявяват, че не искат оставка на правителството, а да го накарат да работи в интерес на хората, да пресече корупцията, монополите и картелите и да създаде нормална среда за нормален живот.

Само че тук въпросът не е дали ГЕРБ и премиерът Борисов искат, въпросът е дали могат.

След почти десетилетие във властта управляващите така са се оплели с олигархията и мафията, че разкъсването на тези връзки без кръв е невъзможно. А престъпните групировки за тези десетилетия натрупаха такава финансова мощ, че вече очевидно са по-могъщи и от държавата.

През 2009 година, малко след като Бойко Борисов встъпи в първия си мандат като премиер, немският журналист Юрген Рот му изпрати открито писмо. В него му припомни разговора им по времето, кагото Борисов е кмет на София, в който става дума, че групировката ТИМ е олицетворение на мафията в България. Цитира и признанието на покойния Ваньо Танов, тогава шеф на ГДБОП, че до 2009-а е имало политически чадър над ТИМ. Немският журналист пита Борисов ще поведе ли битка с престъпните групировки, след като е вече начело на държавата и държи в ръцете си цялата власт.

Отговор на това писмо няма до днес, 10 години по-късно. Няма и как да има. За да тръгнеш в битка с мафията, която на приктика е окупирала държавата, трябва да прежалиш себе си. Както и семейството си. Мафията не прощава.

Борисов не е способен на това. Способен на такава битка за отвоюване на държавата е държавник от ранга на Стамболов, какъвто днес не виждаме. Впрочем помним и как бе убит Стамболов – в центъра на столицата.

Така че властта е в цайтнот. Няма полезен ход. И да иска да поведе битка с групировките, просто няма сили за това. Нито пък жертвоготовност. Да не говорим за засягане на огромните руски интереси в България, предимно в енергетиката. Всички помним как през 2013-а сметките за ток на много българи изненадващо се оказаха чудовищни и изкараха хората по площадите. Тогава Борисов заяви в парламента, че има заплахи за живота му и планът е да го убият в килията. Посочи за поръчител Ахмед Доган. Но е твърде възможно по обичая си премиерът да казал половината истина, да е имало действителна заплаха, но не точно от Доган. И досега не стана ясно как точно се появиха раздутите сметки за ток онази зима. Борисов със сигурност знае, но няма да го каже, за да не сърба отново онази попара.

Ако си спомняте големите надежди, възлагани на Борисов и ГЕРБ през 2009-а бяха точно тези – битка с монополите, престъпните групировки, които изсмукват жизнените сили на България. След няколко показни акции с помпозни имена - “Октопод”, “Наглите”, властта приключи с напъните. И даде силен отпор на идеята да се последва румънския пример в борбата с корупцията.

Яростта на бунта има своите сериозни основания, независимо дали сред протестиращите се навъртат провокатори, партийни емисари или криминални елементи. Вероятно всеки е виждал в социалните мрежи снимки от магазини в Европа, където цените на много стоки са в пъти по-ниски от тези в България, при това за еднакви продукти. Типичен пример за картелиране.

Наскоро бях в Шотландия и една вечер си купих от магазина сирене “Президент”, продукт на френска компания. Цената беше 2 паунда, малко над 4 лева. Два дни по-късно в Хасково, в Кафлунд видях същото, със същия грамаж и опаковка, от същия производител, на цена над 8 лева. Беше на промоция, с “голямо намаление” и цена над 6 лева. Значи ни продават “голямото намаление” на цена с 50 на сто по-висока от Шотландия, където впрочем минималната заплата е 900 паунда, около 2000 лева. Дори да вземам двойна и тройна заплата, пак бих се вбесил. Защото ни правят на туземци.

И най-гадното – според проучването на Агенцията по храните най-често двойни цени в сравнение с европейските имат бебешките пюрета.

И ако това не е работа на държавата, както ни уверява Борисов, на кого е?

Увъртането на Борисов вече ни идва в повече. Поне да признае, че има проблем с корупцията, но не е в състояние да се справи с нея.

Да признае, че не може да се пребори с Лукойл за цената на горивата. Което ние така или иначе виждаме. Няма логика при най-ниска ставка на акциза, която определя голяма част от цената на бензина, той да струва колкото в Белгия, където налогът е двоен. Няма логика много стоки на един и същи европейски производител тук да са на двойна цена, при десетократно по-ниски доходи.

И това е работа на държавата, на никого друг. Държавата трябва да осигури конкурентна среда, за да може пазарът да регулира цените и да ги направи нормални. А не да пълни гушите на олигарсите. И да обезлюдява България.

Заради многопосочните и понякога взаимноизключващи се искания протестите може да затихнат. Но те показват нещо много важно, най-вече защото са “срещу всичко”. Прословутото търпение на българина е достигнало критичното си ниво. И може да избухне със страшна сила и по най-малкия повод.

А това трябва да е ясен сигнал за властта. И не само за тази.

Тодор Кръшков

Източник: Haskovo.NET

Видеа по темата

Facebook коментари

Коментари в сайта (42)

  • 1
    Em
    emc2
    47 -29
    14:10, 21 ное 2018
    многото приказки са излишни - синтезираната версия е:

    "К** за ГРОБ"
    • Ке
      Кенанския Маймун
      15 -28
      14:29, 21 ное 2018
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара, натиснете тук
    • Съ
      Сър Пичук
      10 -7
      01:26, 22 ное 2018
      Съгласен съм, но ако е възможно нека ******* да е от слон.А и защо да се ограничаваме само с ГЕРБ не бъдете стиснати нека има от същия кор и за БСП,ДПС,СДС,АТАКА ,НФСБ,ВМРО и т. н. + всички олигарси свързани с тях.Да бъде.
  • 2
    Ko
    kolio
    6 -5
    14:20, 21 ное 2018
    Коментарът е заменен с този текст от редакторите заради обидно,расистко или нецензурно съдържание!
  • 3
    Ке
    Кенанския Маймун
    2 -1
    14:27, 21 ное 2018
    Коментарът е заменен с този текст от редакторите заради обидно,расистко или нецензурно съдържание!
  • 4
    Ed
    Edin
    62 -5
    14:46, 21 ное 2018
    Протестите срещу всичко може и да вкарват в "цайтнот" това управление, но не са способни качествено да променят нищо. Всичко, което е написано за управлението на Борисов е вярно, но то важи и за БСП и то на двойно основание. Просто хората в България не могат да направят причинно-следствена връзка. Няма как политическата класа и системата да са виновни за икономическото и социално положение в страната. Политиците са следствие, а причината е състоянието на обществото, неговото мислене и манталитет. Няма разделение ние срещу тях, народа срещу политиците. Просто не съществува такава разлика.

    Политиците не падат от Марс, не са ни спуснати от Путин или от Сорос, те са избрани от народа и са негова проекция. Не може да излизаш на протест и да викаш: "Законност" и докато викаш това да нарушаваш закона, излизайки нерегламентирано по магистрали и пътища и неизпълнявайки разпоредбите на органите на реда. За каква законнот си тогава? Законност за други, но не и за теб. Не може като те спре КАТ да казваш: "Абе дайте да измислим нещо тука" и после да се прибереш вкъщи и да запсуваш корумпираната политическа класа, съдиите и т.н. Примерите са безброй. Това е шизофренно състояние. Докато масово не се промени мисленето в обществото, каквато и избирателна система да направите, каквата и форма на управление да наложите, резултатът ще е НУЛЕВ. Системата, която толкова искате да сменяте всъщност сме всички ние, не са някакви хора по върховете. Когато се променим ние, те по естествен начин също ще се променят.
    • Др
      Друг
      27 -12
      16:33, 21 ное 2018

      На това което си написал/а/ мога да кажа само едно - РИБАТА СЕ ВМИРИСВА ОТ ГЛАВАТА. Каквото правят най горе, долу бързат и те да направят същото.Горе се скъсват да крадят, долу виждат че няма управия и минават в сивия сектор.Горе нагласят търговете, долу няма да останат по долу.Горе се държат надменно, долу ги псуват.Т.е. всяко действие има противодействие.Но всичко започва от лицата които стоят най на високо и трябва да дават личен пример.А те /както между впочем и бившият хасковски кмет/ смятат че им завиждат дето са се добрали до поста и крадат като за последно.Трябва управляващите да запомнят че когато стоиш на високо всички те гледат какво правиш и това дава тон надолу.Не могат да упрекнат масите. Те/управляващите/ дават лошия пример.Промяната може и трябва да започне от тях.

    • Тр
      ТРЕТИ
      20 -5
      17:22, 21 ное 2018
      Днес е грандиозният резил на БСП, много по-голям от всички резили на Симеонов, Каракачанов и гербеските глупаци, дето не могат да четат…
      Аз лично спирам да се боря с Бойко Борисов. След днешния срам, в който БСП осигури кворума, за да укрепи правителството в труден момент, не намирам смисъл.
      Както е казал Левски, „Ако си слагаме цар, ние и сега си имаме султан…“
      Това би била промяната на Бойко с Корни, която днес услужливо му осигури кворума, за да мине новата министърка.
      Вместо да осигури хора на площада, тя осигури депутати в зала…
      БСП и ГЕРБ са едно и също нещо. Подхвърлят си топката едни на други, но никога не минават границата. И в критични моменти се спасяват, за да не разклатят статуквото…
      Именно ГЕРБ и БСП са „статуквото“. Като ви питат какво е това, ето това е – две престъпни групировки, които си пазят владенията, и са винаги в съюз срещу основната дойна крава – клетият народ…
      Като е Бойко, нека той да е. Ако дойде Корнелия, нека тя да е. Но аз лично в битките между престъпници няма да участвам, поне докато не видя и, че те помежду си, се бият истински. А не театрално…
      Днес е грандиозният резил на БСП, много по-голям от всички резили на Симеонов, Каракачанов и гербеските глупаци, дето не могат да четат.
      По-голям резил е от техния… Добри Божилов
  • 5
    Ас
    Астор
    29 -11
    15:15, 21 ное 2018
    Протести пред парламентА с ясни искания, а не малоумни блокади на пътища. Как може да се тормозят обикновените работни хора
  • 6
    Ма
    МАНГО
    29 0
    15:21, 21 ное 2018
    Г-н Кръшков, начина ми на мислене се доближава до 99% от това, което сте написали.
    Колкото зависеше политиката и живота в България преди 1989г. от Т.Живков - толкова зависи и в момента от Б.Борисов.
    Т.е. - нищо.
  • 7
    Ке
    Кенанския Маймун
    19 -10
    15:36, 21 ное 2018
    Кръшков , ами излез и кажи на Хората за какво да протестират ,
    че те и на 10 Ноември имаха все различни искания ....
  • 8
    Ко
    КОЧО
    20 -3
    17:38, 21 ное 2018
    Прав си за всичко, Кръшков. Но има и още нещо. Не може да протестираш против всичко, а да не протестираш срещу уродливата медийна среда в България. Да се върнеш от протеста и да включиш да гледаш Биг или ВИП Брадър, където са събрани курвите и отрепките на България, а тезу, които правят изключение, са отишли там за високите хонорари. Не можеш да позволяваш да ти промиват мозъка, а после да протестираш. Да си чул, Кръшков, за улични протести срещу Чалгата и Брадъра?
    "Разделяй и владей!" - тази стара максима е сработила перфектно в България, но не от вчера. Ето това хората трябва да проумеят, иначе наистина са безпеспективни всякакви протести. Системата - това сме ние.
    • 22
      223
      15 -1
      18:37, 21 ное 2018

      Нещо не разбирам. Май искаш да кажеш че управляващите са чисти като сълза, а народът е виновен. Ами изобщо не си прав.Ние сме виновни само за това че толкова дълго търпяхме. Ние искаме от тях да имат морал. Ние също трябва да се погрижим за нашия морал, но те вземат решение за нашия живот и ни осъждат на мизерия, а на себе си позволяват лукс. Не, те са виновните, не ние. Аз не вземам решения как да живеят останалите хора, те вземат тези решения и те носят отговорноста щом ситуацията не е добра.За това трябва да се протестира и да се изисква. Жизненият минимум който са определили за хората е много нисък и нека да не ми казват да отивам да протестирам пред работодателя си. В жизнения минимум влизат много неща. Всички такси като в Европа, храната по скъпа отколкото в Европа, горивата почти колкото в Европа, само заплатите ...... смешни.Не са виновни само работодателите, виновни са и управляващите които не създават условия за бизнес начинания и искат да притежават всичките печеливши бизнеси. Къде е правосъдието да попитам и кой е виновен че в България няма правосъдие? Абе от чужбина ли са виновни или народа е виновен че няма правосъдие?

  • 9
    На
    Наблюдател
    16 -2
    18:02, 21 ное 2018
    Ние като народ сме това, което сме! Братята мюсюлмани са го рекли преди години:"Калпав народ" Прави са на горните постове, че искаме от другите нещо, а ние не го изпълняваме! Как мислите - защо има толкова нарушения по пътищата, защо пада възрастта на дрогираните, защо мнозина не ходят на училище, а като ходят нищо не правят, защо намаляват непрекъснато специалистите в различните сфери, защо циганите продължават да се плодят с големи темпове, защо, защо....Една държава може да се оправи от почтени, дисциплинирани, трудолюбиви и богобоязливи хора! И при социализма се крадеше, но една магазинерка можеше да попадне в затвора за сто лева начет. Сега се сключват споразумения, домашен арест, било зле в килиите, а като са крали, лъгали, убивали...Манталитет!
    • Ке
      Кенанския Маймун
      1 -5
      20:23, 21 ное 2018
      А сина на Иван Шишман - Престолонаследника Алекса... Виж коментара
  • 10
    Ве
    Вера
    11 -1
    20:54, 21 ное 2018

    Има една песен дето ни учиха да я пеем в училище: Дорде е мъничка змията елате да се съберем, с крака да и строшим главата, свободни да се назовем.************* тая песен? Е, чували сте я обаче много време я търпяхме тази змия, сега как се убива ..

  • 11
    Жа
    Жана
    8 -3
    22:29, 21 ное 2018
    Много добра статия Браво !
    Много адекватно си описал ситуацията !
  • 12
    Ми
    Миро
    11 -10
    23:35, 21 ное 2018
    Не съм съгласен с много неща в статията. Добре е,когато има нещо направено то да се похвали и да се оцени,а не винаги всичко да се плюе. Не съм съгласен с твърденията,че по по управлението на Боривов е нямало борба с престъпноста. Да ви припомня ли какво беше в Бг преди 2007-ма година? Каква престъпност се лиреше навсякъде. Или сте забравили? Да ви припомня ли за груоата на Наглите,която дейтсваше безнаказано точно във времето на управлението на БСП и ДПС. И кой ги залови? Точно след като Герб дойдоха на власт. Никога нямаше дс бъдат заловени,ако герб не бяха дошли на власт. До ден днешен щеше да си има отвличания,защото те ставаха с протекции от хора в МВР. Да ви припомня ли за ежвдбевбите обири по магистралите,които изчезнаха след встъпването на герб на власт и след като полицията застреля един от тези магистрални обирджии. Още доста акции на Борисев мога да ви изброявам срешу престъпноста,но няма да ми стигне времето. Ако бяха БСП и ДПС на власт никога нямаше да има реална борба срешу олигархията и организираната престъпнот,защото именно те са тези,които я създават. Те направиха групировките и изградиха канали и мрежи в услуга на оргабизораната престъпност. И затова толкова ресурси хвърлят сега срешу Борисов,защото им разби престъпните канали и схеми. Защото нарисна червените олигарси,които разграбиха държавата. Първата крачка към икономически подем на България зависи от народа. А тя е никога повече да не допускат БСП и ДПС да дойдат на власт!!!
    • Jo
      John
      6 0
      09:31, 22 ное 2018
      ако и баба ми знае кой продава безакцизни цигари в квартала каква борба е това, а НАПаджията през две къщи сигурно е по-глупав от баба ми?
  • 13
    Ох
    ох, Бойко
    9 -4
    00:36, 22 ное 2018

    Тази вечер при Слави очаквах да кажеш повече неща.Какъв беше тоя 20% дълг, какво беше това.На някой стана ли му ясно в крайна сметка колко е външния дълг на България?Така се казвало.Ах как сте се научили да говорите.Като си отишъл да отговаряш на въпросите на хората ще говориш ясно.Ти пак извърташе.Също така на партиите са им много парите, които вземат за всеки глас.Трябва да получават много по малко пари.След като вие определяте колко ще са нашите доходи ние пък ще определяме с колко пари ще разполагате вие.Каза колко много другите партии са виновни, ти нямаш нищо общо с КТБ. Да предположим че ти вярваме.Не каза обаче защо няма никой осъден ти докато управляваш и за КТБ и за тецовете и за всичко в което ги обвини.Имаш да отговаряш на много въпроси.Тюхкаше се какво щял да ги прави 2 нови реактоеа по 3 милиарда дето българите ги били платили.Ами има ли виновни?Кой подписа тоя договор и защо не е осъден?Ти управляваш ли или не?Искаш да ти вярваме?Ами как да ти вярваме като само затягаме колана, а Делян Пеевски получава строежите за пътища и магистрали.Ах, неговия закон за медиите бил добър, той щял да покаже на кого са медиите...че ние си ги знаем на кого са медиите.Само дето Делян Пеевски не иска да си признае че някои са негови.Кого заблуждаваш ....

    • Jo
      John
      2 -1
      09:26, 22 ное 2018
      ако БВП е 110 милиарда, 20% колко е?

      ако обещава БВП да стане 130 милиарда, 17 % от тях колко е, и дали ще има намаление?
  • 14
    Зо
    Зора
    6 -4
    01:03, 22 ное 2018
    Всеки правещ се на "разбирач" иска да поведе "бащина дружина", но накъде ще я води и той се лута, не знае. Няма политическа ориентация, няма мотивация. Важното е да има шумотевица, да сме сред първите, да сме във фокуса на медиите и прожекторите. Какво искаме всъщност ? Да се подобри жизнения стандарт на хората. Да ! Как да стане това, по какъв начин ? Къде са тези, които окрадоха държавата ? "Свободни да се назовем". Ами по-голяма свобода да ходиш по митинги и магистрали, да отстояваш "своите" искания като сега, кога е имало ? В недалечното ни минало, който си спомня, имаше ли я тази свобода, да излезеш да протестираш. Ако излезеш, "отиваш на кино". Свършено е с теб. Така че тази "змия" не е от сега, а много отдавнашна. Не ми се ще да се връща отново тази "змия". Сега всеки бранш може да стачкува, и да отстоява правата си там, където е необходимо. Друг е въпроса дали ще бъдат удовлетворени исканията му. Когато всички са единни и задружни, еднакво мислещи, сигурно се получава някакъв ефект. Имаме ли разнопосочно мислене, какво да очакваме ? Трябва да променим себе си ,без да копираме неадекватното поведение на този или онзи, пък било и на тези по "Върховете". Ти градиш своя си морал и поведение. След като забравихме каква благодат са тези две думички "Благодаря" и "Извинявай", за какво да говорим повече ? Защото, може би ще дойде деня да се отсее "плявата" от зърното. Простете, ако ви отегчих . Успех !
  • 15
    Зо
    Зора
    5 -5
    01:26, 22 ное 2018
    КЪМ МИРО : Поздравявам те за гореизложеното от теб ! На някои "неблагодарници", изглежда паметта им е отказала да им служи вече, или не искат да си признаят, че точно така бяха нещата, тогава. Но нали българите по принцип си я притежаваме тази черта, манталитет, какво да се прави. Ние ако трябва сто пъти ще "очерним" някого, само и само да си задоволим "егото". А за "плюенето", който може, го може ! Хубавите неща рядко се виждат. Затова сме и на този хал.
    • Jo
      John
      3 -2
      09:34, 22 ное 2018
      другаря бойко не пропусна да оплюе Костов, който му предостави уредена държава за управление, само не се спря на това, че само през последните 7 години лукойл е на загуба, а преди не беше!
  • 16
    Съ
    Сър Пичук
    3 -4
    02:26, 22 ное 2018
    Миро, ако не си наивен то си манипулатор.Да наистина Боко натисна червените олигарси. А свързаните с него кога?Публична тайна е че Лукойл (Валентин Златев) е пряко свързан с контрабандата на горива от " Ислямска държава", чрез сина на Ердоган,пише го в наши сайтове и водещи чужди медии.Износът от нас за ИДИЛ е оръжие и цигари.Каналите не са създадени от БСП а от БКП и са използвани от всички управлявали до сега и все още работя,това го знае всяко дете .А че няма разлика между партиите говорят снимките.Днес излезна една на която са снимани новоизбраният днес вицепремиер,Валентин Златев и Курнела,да не забравяме и по-старите черно-бели фотографии например като тази която са запечатали за историята лицата на Боко ,Маджо,Венци Стефанов и Румен-Пашата.
    • Ми
      Миро
      5 -3
      06:25, 22 ное 2018
      А БСП не ли продължението на БКП? Или ти като БСП подръжник се опитваш да ни накараш да повярваме,че между БСП и БКП има някаква разлика ли? Кой е тогава манипулатора и наивника? И още нещо... Олигарсите в България се създадоха в периодс между 90 и 96 година. Когато се раздаваха червените куфарчета със спетяванията на хората в банките.
    • За
      За Миро
      2 0
      09:41, 22 ное 2018
      Миро,конкретен въпрос за да или не!Бил ли е ББ член на БКП/БСП?Цецка била ли е член на БКП/БСП?Няма да изброявам останалите.Да или не?
  • 17
    Бр
    браво
    8 -2
    05:33, 22 ное 2018
    Много анализи, много нещо! Докато народа сам се дели на такива , дето много знаят-висшистите и тези , които работят навън до тъмно - няма оправия! Народа не е длъжен да следва политология, за да разбере, че живее зле! Той просто знае, че живее зле! И иска промяна! Лошото е, че егоизма ни е в повече -така е било и май така ще бъде...
  • 18
    Це
    Цеца
    12 -1
    08:14, 22 ное 2018

    Слави яко се изложи снощи.Неговият проект приключи.Защо се събираше с неговите хора да говори и накрая демонстрира сервилно поведение.Пълна излагация.Да си гледа шоуто и да не се прави на интересен повече.Нема дупе!

  • 19
    Хи
    Хи
    8 -7
    08:35, 22 ное 2018
    Протестите спряха.Червените дебили спряха да плащат.До го д.хат !!!
  • 20
    До
    Добър
    2 -1
    09:19, 22 ное 2018
    Добър анализ г-н Кръшков!Сигурен съм,че и още неща си мислите,ама ще дойде време и тях да кажете.Между другото тия дето развяваха байраците на кметските избори сега май псуват и използват дръжките за чеп за зелето:)
  • 21
    Ва
    Василев
    8 -5
    09:54, 22 ное 2018
    Защо никой не отбелязва, че полицията почна да привиква част от младежите/ пълнолетни/ и да им съставя актове.Пълно мълчание, само " виждате ли на тях им плащали".Да, да ама не.Бомбата цъка здраво повече 20г.и младите останали в държавата няма да издържат, независимо от полицейската репресия.
  • 22
    Ва
    Васко
    4 -6
    11:46, 22 ное 2018
    Ми ще им съставя, като не спазват обществения ред, те какво искат, има си ред за протести и блокажа на пътя да пречат на хората, не е един от законните. Даже може и сълзотворен газ малко да им пуснат и водно оръдие да ползват ако е в няква чужбина.
  • 23
    Ва
    Васко2
    4 -5
    11:59, 22 ное 2018

    Ще видят те кой на кого ще съставя. Още малко.Всяко нещо си има край.

  • 24
    От
    Отговор от Миро
    3 -3
    12:54, 22 ное 2018
    Какво,като е бил Бойко член на БКП? Имате ли си някаква идея какви бяха врвмената тогава? Ако не си член на тъпата им комунистическа партия не ти даваха да се издигнеш повече от бригарир на цех или началник работилница. Не позволявайа някой да се издигне и да не е член на БКП. Затова много хора се принуждаваха да станат членове на партията им без да имат комунистически убеждения. Това е все едно да ме питаш бил ли е Бойко Борисов чавдарче и пионерче. Естествено,че е бил,защото беше задължително. Така,че не се опитвайте да правите манипулации,защото много добре знаете какви бяха врвмената тогава.
    • Съ
      Сър Пичук
      2 0
      00:24, 23 ное 2018
      Миро, никога не съм бил и никога няма да бъда подръжник на БСП. За мен всички са виновни за разрухата нищетата в която живеят Българите без изключение.Ако куфарчетата са раздадени 90-96 година то " приватизацията"започна около 1-2 години след това от един премиер-демокраД с тъмен цвят на кожата- Иван Йорданов Костов(СДС,ДСБ) Благодарение на него бяха приватизирани авиолинии" Балкан" за 1лв и огромния металургичен завод "Кремиковци" също за левче. Да не говорим от за приватизацията от РМД (работническо-мениджърски дружества ,сполучливо наречени от народа -разбойническо - мениджърски дружества).За БСП мога да кажа че кражбите по тяхно време също ги помня.Не съм забравил и че предложиха Делян Пеевски за шеф на ДАНС.Че БСП=БКП това е ясно, най-малко затова че се имат за столетна партия.За мен обаче уравнението е следното:БСП+СДС+ОДС+ГЕРБ+НДСВ+АТАКА+ДПС+НФСБ+ВМРО+ВСИЧКИ ДРУГИ=БКП=ПОСЛЕДНИ ПО ДОХОДИ ВЪВ ЕВРОПА ,НАЙ-БЪРЗО ИЗЧЕЗВАЩА НАЦИЯ И ВСИЧКИ ДРУГИ "НАЙ" В НЕГАТИВНИТЕ КЛАСАЦИИ КЪДЕТО СМЕ ВОДАЧИ.Ако приемем че БСП са най- големите крадци, то защо следващите след тях не ги пратиха в затвора ?Моят вариант за отговор е че всички са заедно против народа си.А твоят какъв е?
  • 25
    Ка
    Караман
    4 -5
    18:36, 22 ное 2018
    Заради тея олигофрени хората, не можаха да се приберат по къщите, тези които бързаха за болница ги караха да обикалят, една група си изпуснахме самолета заради малоумните тъпунгери. ДАно идиотите да бъдат строго наказани
  • 26
    Ми
    Миро до Сър Пичук
    1 -3
    05:31, 23 ное 2018
    Моят отговор е следния... Правителствата не могат да съдят някой и да го пращат в затвора. Съда е органа който съди и решава бякой дали е извършил престъпление и колко време да бъде лишен от свобода. Друг е обаче въпроса,че в съдебната система се шири ужасна корупция и това е основната причина да няма осъдени. Но ме притеснява нещо,което наблюдавам от доста време. Бъларския народ почва да де обособява,като едно криминогенно общество,което с пълни гърла защитава хора,като Иванчева на която в багажника намериха няколко сторин хиляди евро. Как ще искаме да се борим с корупцията,като не подкрепяме борбата срещу нея..
    • Съ
      Сър Пичук
      0 0
      15:08, 23 ное 2018
      Правителствата не могат да осъдят никой но ръководят разследващите органи.Ако са имали желанието и волята щяха да си свършат работата и да видим някое корумпе в затвора.Само закани чуваме като си предават кокала и властта СДС щели да вкарват съдят и вкарат в затвора крадците от БСП после после пък БСП щеше да съди СДС-АРИ за престъпната приватизация.Бойко и той започна първия си мандат със заканите че ще има хора от БСП в затвора но като минат няколко месеца и тишина ,пълна амнезия.Всеки който е на власт има цялата мощ на държавата и въпреки независимостта на съдебната система(само на книга,формално според мен) ако има желание може да вкара корупцията в поносими граници.Относно Иванчева ако успеят да докажат вината и да си последствията по закон.Според мен хората подкрепят Иванчева заради показността още от началото на разследването.Ареста,противоречивите факти които разследващите изнасяха по медиите и които доста юристи определиха като несериозни ,оковаването и като сериен убиец с канибални наклонности ,махленският израз......"светеха като коледни елхи"....всички тези неща накараха хората да се съмняват и да нямат респект към разследващите.Но ще видим ще мине време и ще се разбере кой е прав и кой не.Лично на мен не ми се иска тя да е поредният обвинен и осъдила България във Стразбург и на която ние ще плащаме обещетението .До колкото си спомням в багажника на колата намериха не няколко стотин хиляди евро а 70 000 евро не че са малко но трябва да бъдем коректни.
  • 27
    Ха
    хаха
    3 -2
    08:55, 23 ное 2018

    Миро, ама ти много защитаваш управляващите, техен трол ли си?Ако снощи беше гледал Цацаров щеше да знаеш че дори Цацаров е казал на ЦецкаЦачева( министърката на правосъдието - боже, прибери си верисиите!!!!) , че това с прангите на Иванчева е прекалено!Послушната Цецка Цачева пак се е престарала! Ами за това са я сложили на тоя пост де!А за други хора дето имат общо с правителството и взеха по 14 милиона няма пранги, нъли?Ах, Миро, Миро, много си плосък!

    • Ми
      Миро
      2 -2
      12:09, 23 ное 2018
      Незнам аз дали съм плосък,ама ти си прост и си червен трол на БСП. Нали искахте да има борба срещу корупцията? Какво сте се загрижили тогава за една нагла арестантка,която я раследват за корупция. Ама нека хубаво да ви видят хората какви сте престъпници. Вълка нрава си мени,но козината не!
  • 28
    Ко
    Константин
    0 0
    20:34, 24 ное 2018
    Статията ми хареса, верни неща се казват в нея!
Последни новини