Докато седмицата на модата в Париж представяше възхитителни колаборации между висококачествени модни марки и големи имена от света на изкуството - Dior с KAWS и Takashi Murakami с Virgil Abloh - новият художествен директор на колекцията за мъжки облекла на Louis Vuitton, там се усети друг вид арт присъствие.. Френската столица за първи път бе изрисувана от най-неуловимия уличен художник - Banksy.
Без предварително предупреждение парижани започнаха да се натъкват на нови и нови улични рисунки в Монмартр, Сорбоната, до Айфеловата кула. Те бързо се разпространиха в блоговете за градско и улично изкуство, в общностите в социалните медии и в крайна сметка бяха потвърдени от официалния профил на Banksy в Instagram.
Първата му творба бе открита близо до станцията на метрото Porte de la Chapelle, където се намираше бежанският център "La Bulle" до август 2017 г. Този "град в града" беше импровизиран лагер с около 2 700 бежанци и бе демонтиран приблизително 35 пъти, преди 2 000 мигранти да бъдат пренасочени към временни лагери. Това беше направено като част от желанието на Емануел Макрон да премахне бежанците, както бе заявено по време на кампанията му.
Банкси създава нова версия на своята "Go Flock Yourself" от 2008 г. като коментар на текущата политическа ситуация във Франция и в цяла Европа. Тя изобразява черно момиче, рисуващо викториански мотив за тапет върху свастика и така художникът коментира начина, по който политиците прикриват с благоприличие неправомерни и потенциално фашистки политики.
Втората и третата част се появяват скоро след това. Едната изобразява човек, който предлага оглозган кокал на куче с три крака, докато крие трион зад гърба си - метафора за политиците, които подмамват хората с обещания, които често прикриват опустошителна програма.
Другата е препратка към с знаковата картина "Наполеон пресича Алпите" на Жак-Луи Давид, символ на френската власт и влияние. Като покрива ездача със собствената му наметка, художникът коментира текущия начин, по който правителството води страната
Множество графити плъхове са един вид напомняне на Bansky за неговия собствен генезис (и вероятно припомняне за духа на Франция днес). Парижкият художник Блек Льо Рат и шаблоните му на плъхове имат голямо влияние върху родения в Бристол художник. Сега Банкси ги използва, за да напомни за един нестабилен период на граждански вълнения през май 1968 г., когато правителството временно престана да функционира. На един от графитите плъх се носи на летящата тапа от шампанско. Друг малък плъх на знак до Центъра Помпиду е яхнал взрив, готов да избухне, и т.н..