От х:

Днес в x:

Липсата на паркоместа поставя въпроса за платен паркинг

Снимка на наш читател запечатва безумието с паркирането на автомобили в центъра на Първомай и поставя отново въпорса може ли да се реши проблема, ако се въведе платено паркиране.

Кръстовището на „Княз Борис I“ и „Димитър Благоев“ винаги е пренаселено. Там уличното платно си делят не само спрелите и движещите се автомобили, но и пешеходците, за които на места няма тротоар.

Ситуации, подобни на заснетата, предизвикват дискусия за това трябва ли да бъдат платени местата за паркиране в тази част на града. От една страна е мнението на тези, които трудно намират място за спиране когато имат спешна работа в близост до пешеходната зона. Те настояват за въвеждане на такса. Според част от общинските съветници това би могло да носи приходи на общинската хазна и със сигурност ще осигури повече свободни паркинг места.

От другата стана е мнението на тези, които считат, че събраните средства няма да са достатъчно, за да се осигури заплата за хората, които ще събират таксата.

За всички участници в движението е ясно едно – някой трябва да следи дали правилата се спазват. Глоби трябва да има, защото в противен случай настъпва хаос.

Теодора Кирякова

Източник: Parvomai.NET

Facebook коментари

Коментари в сайта (25)

  • 1
    Зн
    знаещ
    12 -3
    15:05, 12 апр 2018
    Общината ще плати една заплата, но на стиснатите първомайци и през ум няма да им мине тогава да се бутат в центъра! Ще бъде бъде тихо, спокойно, подредено...
  • 2
    Ар
    Аристотел
    17 -1
    15:28, 12 апр 2018
    Места има - мозък няма!
  • 3
    ,,
    ,,,,,
    14 -1
    15:45, 12 апр 2018
    Повечето живеят на две преки от центъра, но ходят по кафетата с колите си. А и колко трябва да си "изпаднал", че да не излезеш с колата си и да не я паркираш на възможно най-централно място?...
    Прав си, Аристотел - Места има - мозък няма!
  • 4
    Об
    обикновен РАБОТЕЩ човек
    8 -6
    17:21, 12 апр 2018
    Предполагам, че въпросният читател или не съществува, или е някой пенсионер, живеещ по центъра, на който всичко му пречи. Платеното паркиране е изключително безумна идея, която ще бръкне в джоба или ще отнеме удобството на огромен брой хора, които живеят далече, но им се налага да идват до центъра да си свършат някаква работа в учрежденията. В момента няма ког знае какви проблеми, всичко горе долу се урегулира и няма чак такива струпвания, които явно са се привидяли на някой общинар. Ако се изгаврят да ни тормозят с платени паркоместа, тука вече трябва да има протести!!!
    • ..
      ..._1523543880
      10 -6
      17:38, 12 апр 2018
      като идеш в пловдив или асеновград или хасково си плащаш , а тука протести
    • Ад
      адин чуек
      11 -5
      22:05, 12 апр 2018
      Тук не е нито Пловдив, ноито Хасково, нито дори Асеновград, а е Трета Глуха ... трябва да ни плащат да останем, а не да ни дерат за стотинки! Айде съобраязете се малко!!
  • 5
    12
    123
    12 -2
    18:32, 12 апр 2018
    Наш'те управници само пари са им в устите и очите!А нека да ги попитаме какво направиха за хората в града ни- улиците ли ремонтираха, маркировка ли поставиха ,а само се сравняват с по-големите градове? Сравнение не може да става нито с Асеновград, нито с Хасково,защото там кьорав да си виждаш и разбираш накъде да караш, а тук -пълна джунгла и разтурия сякаш сме след бомбардировки!Защо трябва да плащам паркинг на центъра ,за да отида в общината и да внеса пари за местните данъци-колко пъти ще ни скубете за некадърната и несвършената си работа общинари?
  • 6
    Со
    Сократис
    13 -2
    18:46, 12 апр 2018
    Общинарят, който предлага това е предолагам оня, който говореше преди време за 150 хиляди лева от платено паркшране, че чака?! Ако е този същият не знам защо не го отзовем? Казва се Митко Хубенов.
  • 7
    12
    1234_1523554642
    21 0
    20:37, 12 апр 2018
    Днес един джип на възрастна дама беше нагло паркиран по средата на кръстовището, докато тя си оправяше прическата във фризьорския салон. Дали кръжящите наоколо полицаи й развалиха самочувствието?
    • Сп
      Споко
      6 0
      11:17, 14 апр 2018
      Споко човече, закичиха я.
    • .
      .
      7 0
      16:06, 15 апр 2018
      Мама черво
  • 8
    Гр
    гражданин
    7 0
    09:15, 13 апр 2018
    Това струпване става само в събота и вторник. През другото време места има по паркингите. Какво излиза, че селянията пълни града.
    • Уй
      Уй
      3 0
      17:46, 13 апр 2018
      да, ама вчера беше четвъртък
  • 9
    Лу
    Лудото Коле
    6 -1
    10:31, 13 апр 2018
    хахаха абе хора, места бол за паркиране! Това, че вторник и събота се случва да е натоварено (и то на точно определени места) няма как да се избегне. Имам чуството, че някои хора НАРОЧНО си измислят проблеми и НАРОЧНО тръгват да вдигат дандания само и само фокуса и вниманието да БЪДАТ ИЗМЕСТЕНИ от реалните проблеми в Първомай!!!
  • 10
    Пи
    ПИТАГОР
    4 -3
    10:43, 13 апр 2018
    А ва селяндури утесня ли ви града ва. Не стига че ви утесня ами и кинти жъ искате. Нали са сятате че сичкуту селянин ни мой да паркира на три централни улици някой жъ трябва да се мине да паркира малко по далеко от центъра и да ходи пешя. Ве мънинките селяни не знаете ама дяда ви питагор помни и минали години в които в града имаше една личност която като ходеше в плоудиу паркираше в началото на града и фаташе рейса до там до където му трябва. Ся и ве напрайте такава жертва и паркирайте не само в център ами и в другите улици ни може сички да спират с каруците си на центъра на един фуй място от заведенията. Земите походите малко пеша ако ще и да е 100 метра. Ся ангу и придворните му само се чудят как да земат някой леф ама това не е начина. Тая тема постоянно се предъвква дайте да напрайм референдум дали да се паркира с кинти или без кинти на центъра. Ако трябва и прокар да съ напрай и половината селяни да паркират от но край линята и през перфектните подлези да изляват на центъра.
  • 11
    Ха
    Хайзенберг
    4 0
    13:19, 13 апр 2018
    Важното е бизнесът да процъфтява!
  • 12
    (Не) Знайко
    6 -2
    17:35, 13 апр 2018
    Важното е...да сме живи и здрави! Платеното паркиране в Пъромай е пълна ГЛУПОСТ, както и регулирането на движението с еднопосочни улици. Малък град сме - няма смисъл, решениятa са прости ама явно управниците са ни твърде умни - ма то управниците са олицетворение на нас самите , защото си ги избираме ние, и както някой, някога бе казал : Всеки народ, заслужава управниците си !." Ай чиститоо (дет` се казва) !
    • 99
      999
      2 -2
      18:55, 13 апр 2018
      Хайде сега да видим кое е глупавото.Ето Ви на всички "Знайковци" и (Не)знайковци едно малко мисловно упражнение.Едно малко казусче за решаване.Да предположим ,че се отмени сегашното регулирано движение в центъра на града.Вие се движите по Княз Борис I, стигате на това сниманото кръстовище и решавате ,че трябва да завиете надясно и да продължите в тази посока.Добре ама точно срещу офиса на Виваком ,хоп и насреща друг като тебе,който пък се е засилил за магазина на Бор Чвор да си купи млекце,и двамцата се срещате като Гела ,Мара и Камшик Тодора.Ко прайм тогава. Ще пробвате на кой колата е по здрава или,на кой главата е по твърда?Защото съм сигурен ,че никой няма да отстъпи и всеки ще твърди ,че е прав. Ще отворите работа на спешното и адвокатите.Това Ви го гарантирам.За това ни стига културата. Ако я имаше, въобще нямаше да се има подобни коментари.Не вярвах ,че все още има хора които да са против въведения режим на движение.И то наистина без никакво основание.Защото другото решение при отмяната на това,ще бъде премахването на местата за паркиране.Няма друго.Тогава ще настане едно реване до небесата ,че кмета и кметството не ви решавали проблема с паркирането.За Вас угодия няма.Все ще се намерят мрънкалници когато се направи нещо функционално ,правилно, и най важното работещо ,да се опитват да го провалят и очернят.
    • Пи
      ПИТАГОР
      2 -3
      08:00, 14 апр 2018
      Аре ся мойто мумче аз да ти поставя един контраказус. Описаното от тебие е същото само че сме в лето господно 2014 демек преди митката да сътвори тия глупости пак се спираше на центъра и имаше достатъчно място да се разминат две коли. Койту ни може да кара кула не може да преценява габарити дъни съ качва на кула . По твоята логика трябва да направят булеварди в пърумай та всички дебили/както казваше оня професор дето идва скоро в пърумай/ дет ни могат да карат да се чувстват спокойни. А по отношение на буйния ни балкански нрав от тва няма спасение и на широки улици се проявява и на тесни и на къра и където ти дойде на акъла ум със закон не се променя трябва да го знаеш тва от мен за тва сме на такъу дереже.
    • Пи
      ПИТАГОР
      1 -1
      07:49, 15 апр 2018
      А ва иелемент ти къде живееш ва изобщо знаеш ли в кой град и в кой свят живееш. Ти си живото доказателство че акъл със законь ни съ изменя. Щял да ми направи справка ами направи де да видим дали можеш или само плямпаш и гледаш много телевизия. Аз кът стар математик обичам цифрите и жъ ми е много забавно да я прочета тази справка. Тъй като освен математик съм и поклонник на логиката ся жъ ти обясня нещо. Ни можи от 2014 до 2018 колите да са както каза ти с умъ ти кът бръснач да са със стотици повичи.защо ще попита твоята главица ъм защото пъррво за тя 4 години най малко 200 чвяка са се преселили в по добрия свят на тях коли ни им ттрябват поради обясними причини после още толкова са избягали в чужбина и големите градове и ще ми е много интересна твоята статистика или т.нар. Справка. И пак ти казвам ум със закон не се променя но ти няма а разбереш щото явно си лакей на ангу и митку и постоянно им се покланяш и изпитваш върховно удоволствие от техните т.нар. Успехи в контрола на пътния трафик . Квито и глоби да направят кото и да напраят винаги ще има хора кът тебе дет ни ръзбират света и правят справки. На нормалния човек справка не му трябва той се оглежда около себе си и си прави изводите. Чакам да видя справката за многократно увеличилите се моторни превозни средства ако ще и да е измислена
  • 13
    99
    999
    2 -1
    18:10, 14 апр 2018
    Това не е контра казус( ти разбира се както винаги трябва на всяка цена да си контра с всеки пишещ колега) ,а произволно съчинение с нищо не доказани съждения. Защо? Защото сравнението ти меко казано е неуместно.Как може да сравняваш 2014 г. с 2018 г. по отношение на транспорта в града? Ако поискаш да ти изготвят справка за това колко леки автомобили е имало в града през 2014, и сега 2018 г. ще видиш ,че за тези четири години техният брой се е увеличил с няколко стотин. И за това моята логика няма нищо общо с твоята.Не искам булеварди (защото ги нямаме а и няма начин да се построят, макар ,че нямаше никак да е зле ако ги имахме),а начин да се облекчи движението на толкова голям брой превозни средства в централната градска част. И за това защитавам и приветствам проекта който беше направен именно по тая причина ,и внесе спокойствие и ред .А колкото до това което казваш ,че ум със закон не се променя,отново грешиш.Нека да направят със закон (какъвто има за превишена скорост, с най новите му изменения от 2017г. по отношение на размера на санкциите) глобите за неправилно паркиране,спиране и нарушение на пътните знаци както е написал по горе колегата "знаещ" ,с размера на половин минимална заплата,но и да се наказват нарушителите без оглед на това кой е и какъв ,и тогава пак да си поговорим на тая тема.Мисля ,че и малките нарушения които все още правят някои хора с много пари ,ама с малко възпитание ,ще се сведат до крайния минимум.
  • 14
    99
    999
    4 -1
    10:06, 15 апр 2018
    Питагоре,аз където съм живял, живея и сега ,от време на време ,ти не можеш и да си го представиш дори, селяко. Умът ми не е като бръснач ,ама е достатъчен да сметна че 2+2 =4.Ти като "погреба" набързо двеста човека,не можа ли да помислиш ,че има нови дошли да живеят в града,и че за тия четири години млади хора са навършили нужната възраст за да притежават свидетелство за правоуправление на МПС. И на практика са станали горди собственици на такива.Защото на стар човек кола не му трябва. Каквито и глупости да пишеш малко хора ще убедиш ,че няма нужда от този проект. Справката която искаш е пред очите ти всеки ден. Много си умен, и продължаваш да твърдиш ,че със закон не се променя ум,ами иди и паркирай на площада пред общината и ще се убедиш как ще бъде променен лично твоят ум.Там където съм живял и ходя да живея ,точно законите са това нещо което е формирало съзнанието и ума на хората.
    • Пи
      ПИТАГОР
      1 0
      08:55, 16 апр 2018
      А ва момче ти ако искаш и в космуса да жувееш пак нищу няма да разбереш. Ти да ни жувееш в матрицата ва демек да си изпил некво хапче и да си останал там. В пърумай нема толкова много кули казах ти го 1000 пътие. А относно законято мойту момче знай едно от мен нищо че си жувял незнам си къде с глоби и наказания нищо не става мойш ли ти да земеш на босия църулято ни мойш може ли да земеш на бедния кинти ни мойш за тва сме на тва дередже глобято в българия трябва да са по 20-30 кинта и секи да си ги плата а те некви матричари като тебе дет жуеели кой знае къде ми напраскали глоби по 1000-2000 кинта ъм кой жъ ги плати ва будали никой. Закон ни може да спре човек да се качи в кулата ниту книжката му позволява важнуту е ко има в глъвътъ. Аре отивай да броиш коли на центъра и после иди да се поклониш пред кабинета на ангу и митката. И знай едно пърумай не расте пърумай изчезва и затова няма от къде да дойдат многото коли които те преследват и на сън.
    • 12
      123
      0 -1
      21:13, 16 апр 2018
      А бе, ти добре ли си - имало хора дето са се преселили да живеят в Първомай? Това като най-новия виц ли да го приемам? Кой е този луд дето ще дойде да живее в този умрял ,грозен и мръсен град?
  • 15
    .
    .
    4 -3
    16:15, 15 апр 2018
    ПИТАГОРЕ, да знаеш това Фитков ти опонира !
Последни новини