Имаше един стар и готин филм, който се казваше „Уморените коне ги убиват, нали?".
Ако сменим конете с певици, можем да кажем, че същото става в чалга-музиката, изобщо - в цялата музика.
Първи, естествено, падат под ножа омъжените, защото те вече не носят никакъв хляб.
Въпреки героичните си напъни да пее на концертите на „Пайнер" в НДК и да вземе
НЯКАКВА МИЖАВА НАГРАДКА,
старозагорското миньонче Мария напуска семейството на „Пайнер".
На Митко Димитров не му трябват богати и изчерпани певици.
Той е изкарал доста бял хляб от Мария и вече я оставя на съпруга й да се грижи за нея.
Хляб, прясно мляко, гримове и т.н.
При това Мария разправя наляво и надясно, че го обича и не може без него, така че Пайнера ги оставя да се обичат, обаче без дамата да пее.
УПОТРЕБЕНАТА МАРИЯ СИ ТРЪГВА
по друга писта.
Същото става и с малко по-старата кобила Ивана.
Тя години наред работи усилно в браздата на чалга-та и вадеше сериозни, ама бая сериозни пари на шефа Димитров.
По две участия на ден, големи хонорари, пеене по митинги, гастроли в чужбина.
Естествено, босът на „Пайнер" й се отблагодаряваше яко.
Ивана получи най-големите награди, певица на това, певица на онова, даже Митьо измисли специално званието „мегазвезда на го дината".
Още малко му трябваше да я удостои с приза „божествената певица" – или Славея на Айтос, но другият продуцент, жена му Мария, казала: "Я стига толкова богини!". Тъй като чичо Митко знае, че певиците много се блазнят от награди, той даде всичките на Ивана.
Даде й оказа честта да закрива концертите на „Пайнер", което като дежурна преди правеше Глория. После Ваня Калудова стана дежурната.
НАКРАЯ МИТКО ПАЙНЕРА ЗАКРИ И ИВАНА
Всички награди, разбира се, са без парично покритие и Ивана можела да си ги закичи из къщата в Пловдив. Само голи грамоти: „За принос на... към еди-какво си, с еди-кое си парче".
Сега - вече стара, и за жалост, изчерпана - на Ивана й е свалена юздата и тя вече може волно да пее из България. Ивана е типичен пример на изкуствено издигане и СЕРИОЗНО
СГРОМОЛЯСВАНЕ
А като знаем, че тя е широки пръсти и не е спестила кой знае колко пари, ще има яко цвилене на гладно.
Ивана обаче беше на върха, когато рухна един друг състезателен кон.
Скъп, расов, арабски, с висулки, дрънкулки и пискюли.
Това беше певицата чудо - Глория. Принцесата на поп-фолка имаше всичко.
Награди, участия, избор, уважение...
И, най-важното, което може да има една певица в "Пайнер" - Глория не отчиташе каторжните 20, 50 или 70 процента от заработеното, а пълнеше джоба си 100 на 100.
Продуцентът инж. Митко Димитров ставаше на крака, за да я посрещне долу на входа на фирмата в Димитровград, намираща се на улица „Христо Ботев" 1 б.
После босът на империята слизаше по същия начин и изпращаше Глория, която отпрашваше за София почти винаги сама със скъпия си автомобил.
И накрая се случи това, с което примата започна.
Глория първа пя преди десетина години в Щатите - и сега, като за последно, бе пратена на турне в САЩ. Почнат ли да пращат една певица да пее в САЩ или в друга тежка чужбина, значи нямат нужда от нея.
Тези, от които Митко Димитров има нужда, той не ги праща никъде. Те просто си дялкат камари пари, а телефонът им загрява от предложения. „Ами обадете се във фирмата - чуруликат певичките - на Жени Димова се обадете да ви впише в графика". И Жени Димова с потни ръчички и равен почерк пише: „Преслава - 20 часа, Пловдив и после 1 часа след полунощ – София".
Естествено, всички те получават грамоти, излъчване по телевизията, пак грамоти, но твърде малко пари. Малко, за да им е сладко. С тези пари те си купуват по някое парцалче, едно-две мазила и хайде – сбогом.
Някой би възкликнал: „Защо пишете така за нашите певици?"
Защо ли?
Почти 100 % от певиците на „Пайнер" са бедни и свестни момичета.
Те идват в музикалната компания с една-единствена цел - да ги пускат да пеят по телевизиите и главно - по тв "Планета".
После получават по някой мизерен лев да се пооправят и облекат.
Сетне за годи-на-две ги правят лъскави кукли Барби.
После се намират чичко паричковци, които се радват на техните тела, пращат ги да пеят в чужбина и накрая ги изпращат да пеят на майка си и на баща си.
Или - на мъжа си.
Но мъжете не обичат само песни, те искат жените да им носят пари, затова рано или късно ги натирят по селата, откъде са дошли. Взимат им скъпите коли и дрешки, продават златата им и край.
За такъв край говорим и при певицата Емилия. Наричана Коня, но позната повече като Камилата (прякор, даден й от Пайнера), дойде от Гълъбово пременена със селски дрешки, прегърбена и пушеща като комин. Нищо особено. После си хвана гадже мутра. Митко Димитров изгони мутрата, но все още държеше Емилия на яслата, като не я пускаше на манежа.
Дойде този момент. Силикон, къдрави буйни коси, нови зъби, блясък и сатен. Няколко хита, няколко награди, интервюта и салтанати, показване по „Планета" и ето ти новата Барби-звез-да. Хонорарите нараснаха и звездата пее, та се къса. Появиха се желаещи да притежават гълъбовското съкровище и първи се хвана на хорото митничарят Краси Бойса.
Женитба, злата, коли, лукс...
Но Митко Димитров видя, че луксът, който е създал, отива в други ръчички и почна да сваля лека-полека Емилия от участия. Мъжът й усети, че няма хляб или - че певица къща не храни и я натири.
ИМАШЕ ОБВИНЕНИЯ ЗА КРАЖБИ.
махленски сцени и накрая Емилия се озова в леглото на друг чичко паричко,
ПРОЧУТИЯ ПЛЕИБОИ ОСЕМЕНИТЕЛ КОКО ДИНЕВ
Коко, който не прощава, й направи веднага бебе, като обеща да се ожени за нея.
Но не се ожени, даже Емилия има проблеми с апартамента си. Даваме 100-процентова гаранция, че след раждането на детето, Емилия ще бъде изоставена на произвола на съдбата от Коко.
Ще й бъде взета колата.
Ще бъде отритната от Пайнера, който не иска да има проблеми.
Така че кобилата Емилия също отива на свободна паша.
Тук описваме само най-яките коне, които се умориха за година-две. Такъв беше случаят и с Анелия, която разби пазара с тоталния си хит „Погледни ме във очите". Скромното и тихо момиче от Стара Загора също реши да се омъжи за баровец. И се натресе на кого - на Коко Динев, разбира се. Пак сватби, коли, кум Георги Илиев. Георги си отиде, Бог да го прости, колата се взе, а Анелия продължава да вие, но никой вече не обръща внимание на доброто момиче. Даже я поканиха да вие като фон в клипа на Азис и Малина. Боже мили!
Виещата с вълци, както я наричат, започна да търси други начини за галоп, като дуети с Миро, даже пусна лаф, че си хванала гадже милиардер, който бил един от шефовете на могъщата групировка ТИМ.
Дано успее, желаем й го от сърце.
Иначе...
Уморените коне ги убиват, нали? Да, за съжаление.
Ако сменим конете с певици, можем да кажем, че същото става в чалга-музиката, изобщо - в цялата музика.
Първи, естествено, падат под ножа омъжените, защото те вече не носят никакъв хляб.
Въпреки героичните си напъни да пее на концертите на „Пайнер" в НДК и да вземе
НЯКАКВА МИЖАВА НАГРАДКА,
старозагорското миньонче Мария напуска семейството на „Пайнер".
На Митко Димитров не му трябват богати и изчерпани певици.
Той е изкарал доста бял хляб от Мария и вече я оставя на съпруга й да се грижи за нея.
Хляб, прясно мляко, гримове и т.н.
При това Мария разправя наляво и надясно, че го обича и не може без него, така че Пайнера ги оставя да се обичат, обаче без дамата да пее.
УПОТРЕБЕНАТА МАРИЯ СИ ТРЪГВА
по друга писта.
Същото става и с малко по-старата кобила Ивана.
Тя години наред работи усилно в браздата на чалга-та и вадеше сериозни, ама бая сериозни пари на шефа Димитров.
По две участия на ден, големи хонорари, пеене по митинги, гастроли в чужбина.
Естествено, босът на „Пайнер" й се отблагодаряваше яко.
Ивана получи най-големите награди, певица на това, певица на онова, даже Митьо измисли специално званието „мегазвезда на го дината".
Още малко му трябваше да я удостои с приза „божествената певица" – или Славея на Айтос, но другият продуцент, жена му Мария, казала: "Я стига толкова богини!". Тъй като чичо Митко знае, че певиците много се блазнят от награди, той даде всичките на Ивана.
Даде й оказа честта да закрива концертите на „Пайнер", което като дежурна преди правеше Глория. После Ваня Калудова стана дежурната.
НАКРАЯ МИТКО ПАЙНЕРА ЗАКРИ И ИВАНА
Всички награди, разбира се, са без парично покритие и Ивана можела да си ги закичи из къщата в Пловдив. Само голи грамоти: „За принос на... към еди-какво си, с еди-кое си парче".
Сега - вече стара, и за жалост, изчерпана - на Ивана й е свалена юздата и тя вече може волно да пее из България. Ивана е типичен пример на изкуствено издигане и СЕРИОЗНО
СГРОМОЛЯСВАНЕ
А като знаем, че тя е широки пръсти и не е спестила кой знае колко пари, ще има яко цвилене на гладно.
Ивана обаче беше на върха, когато рухна един друг състезателен кон.
Скъп, расов, арабски, с висулки, дрънкулки и пискюли.
Това беше певицата чудо - Глория. Принцесата на поп-фолка имаше всичко.
Награди, участия, избор, уважение...
И, най-важното, което може да има една певица в "Пайнер" - Глория не отчиташе каторжните 20, 50 или 70 процента от заработеното, а пълнеше джоба си 100 на 100.
Продуцентът инж. Митко Димитров ставаше на крака, за да я посрещне долу на входа на фирмата в Димитровград, намираща се на улица „Христо Ботев" 1 б.
После босът на империята слизаше по същия начин и изпращаше Глория, която отпрашваше за София почти винаги сама със скъпия си автомобил.
И накрая се случи това, с което примата започна.
Глория първа пя преди десетина години в Щатите - и сега, като за последно, бе пратена на турне в САЩ. Почнат ли да пращат една певица да пее в САЩ или в друга тежка чужбина, значи нямат нужда от нея.
Тези, от които Митко Димитров има нужда, той не ги праща никъде. Те просто си дялкат камари пари, а телефонът им загрява от предложения. „Ами обадете се във фирмата - чуруликат певичките - на Жени Димова се обадете да ви впише в графика". И Жени Димова с потни ръчички и равен почерк пише: „Преслава - 20 часа, Пловдив и после 1 часа след полунощ – София".
Естествено, всички те получават грамоти, излъчване по телевизията, пак грамоти, но твърде малко пари. Малко, за да им е сладко. С тези пари те си купуват по някое парцалче, едно-две мазила и хайде – сбогом.
Някой би възкликнал: „Защо пишете така за нашите певици?"
Защо ли?
Почти 100 % от певиците на „Пайнер" са бедни и свестни момичета.
Те идват в музикалната компания с една-единствена цел - да ги пускат да пеят по телевизиите и главно - по тв "Планета".
После получават по някой мизерен лев да се пооправят и облекат.
Сетне за годи-на-две ги правят лъскави кукли Барби.
После се намират чичко паричковци, които се радват на техните тела, пращат ги да пеят в чужбина и накрая ги изпращат да пеят на майка си и на баща си.
Или - на мъжа си.
Но мъжете не обичат само песни, те искат жените да им носят пари, затова рано или късно ги натирят по селата, откъде са дошли. Взимат им скъпите коли и дрешки, продават златата им и край.
За такъв край говорим и при певицата Емилия. Наричана Коня, но позната повече като Камилата (прякор, даден й от Пайнера), дойде от Гълъбово пременена със селски дрешки, прегърбена и пушеща като комин. Нищо особено. После си хвана гадже мутра. Митко Димитров изгони мутрата, но все още държеше Емилия на яслата, като не я пускаше на манежа.
Дойде този момент. Силикон, къдрави буйни коси, нови зъби, блясък и сатен. Няколко хита, няколко награди, интервюта и салтанати, показване по „Планета" и ето ти новата Барби-звез-да. Хонорарите нараснаха и звездата пее, та се къса. Появиха се желаещи да притежават гълъбовското съкровище и първи се хвана на хорото митничарят Краси Бойса.
Женитба, злата, коли, лукс...
Но Митко Димитров видя, че луксът, който е създал, отива в други ръчички и почна да сваля лека-полека Емилия от участия. Мъжът й усети, че няма хляб или - че певица къща не храни и я натири.
ИМАШЕ ОБВИНЕНИЯ ЗА КРАЖБИ.
махленски сцени и накрая Емилия се озова в леглото на друг чичко паричко,
ПРОЧУТИЯ ПЛЕИБОИ ОСЕМЕНИТЕЛ КОКО ДИНЕВ
Коко, който не прощава, й направи веднага бебе, като обеща да се ожени за нея.
Но не се ожени, даже Емилия има проблеми с апартамента си. Даваме 100-процентова гаранция, че след раждането на детето, Емилия ще бъде изоставена на произвола на съдбата от Коко.
Ще й бъде взета колата.
Ще бъде отритната от Пайнера, който не иска да има проблеми.
Така че кобилата Емилия също отива на свободна паша.
Тук описваме само най-яките коне, които се умориха за година-две. Такъв беше случаят и с Анелия, която разби пазара с тоталния си хит „Погледни ме във очите". Скромното и тихо момиче от Стара Загора също реши да се омъжи за баровец. И се натресе на кого - на Коко Динев, разбира се. Пак сватби, коли, кум Георги Илиев. Георги си отиде, Бог да го прости, колата се взе, а Анелия продължава да вие, но никой вече не обръща внимание на доброто момиче. Даже я поканиха да вие като фон в клипа на Азис и Малина. Боже мили!
Виещата с вълци, както я наричат, започна да търси други начини за галоп, като дуети с Миро, даже пусна лаф, че си хванала гадже милиардер, който бил един от шефовете на могъщата групировка ТИМ.
Дано успее, желаем й го от сърце.
Иначе...
Уморените коне ги убиват, нали? Да, за съжаление.